PENDAPATAN JUTAWAN: Langkah-langkah Wajib Selepas Upgrade Di VeMMA


Tahniah jika anda telah Upgred kepada Member dan mula menjana pendapatan. Mungkin ramai yang bertanya, “Apakah langkah pertama selepas Upgred? ” , “Apa next step?”. Soalan yang sedikit berlainan tetapi mempunyai maksud yang sama.

Jawapannya adalah, PROMOSIKAN laman web promosi anda. TETAPI sebelum itu ada satu perkara penting yang anda perlu lakukan terlebih dahulu. Anda telah diberikan 2 website percuma iaitu:

1. www.vemmabuilder.com/ID ANDA
contoh web saya adalah: www.vemmabuilder.com/
833036305

2. www.vervesample.com/ID ANDA
contoh web saya adalah: www.vervesample.com/
833036305

Ok, selepas ini, anda perlu mendaftar di laman web Vemma.com DAN Vemmaasia.com

YA, daftar dulu di laman web Vemma.com . Laman web ini penting kerana ianya umpama akaun kita di Vemma. Apa fungsinya?

a. Mengandungi maklumat real time bonus

b. Memaparkan ranking

c. Memaparkan susunan downline yang di susun automatik

d. Memaparkan history bonus

e. Training

f. dan sebagainya…

Mengapa terlalu banyak laman/website yang perlu di daftar?. Saya juga pening kepala pada awal-awal dulu. Kita sudah ada Vemmabuilder.com, kita perlu register pula di Vemma.com dan juga perlu register di Vemmaasia.com. Seperti yang saya katakan, proses permulaan sahaja agak sukar, tetapi ini hanyalah setup process.

Bagaimana mendaftar di Vemma.com ? Ok, saya tunjukkan step by step. SILA IKUT step yang saya berikan ini dan klik pada link yang saya berikan untuk memudahkan proses pendaftaran anda melalui laman yang saya sediakan ini.

Step 1: Klik DI SINI www.vemma.com/backoffice

Step 2: Klik pada 'First Time? Create an Account' (rujuk gambar di bawah)


Step 3: Isikan maklumat yang diperlukan dalam form yang disediakan (rujuk gambar di bawah). Untuk bahagian username, pilihlah username yang mudah kerana ianya akan menjadi satu lagi laman web kepunyaan anda dan memudahkan anda untuk melakukan promosi.(Saya menggunakan username 'tanareina' dan link saya adalah seperti ini http://tanareina.vemma.com/


Step 4: Klik pada Submit. Berikan masa 2-3 hari untuk akaun anda di kemaskini.

Step 5: Jika ingin login semula, anda layari https://www.vemma.com/backoffice/index.cfm

Setelah selesai, anda register pula di laman web Vemmaasia.com.

Sila ikut step yang saya berikan:

Step 1: Klik DI SINI www.vemmaasia.com

Step 2: Klik pada 'Member Service' (rujuk gambar di bawah)


Step 3: Klik pada Direct Deposit (rujuk gambar di bawah)


Step 4: Isikan borang seperti dibawah (rujuk gambar di bawah)


Step 5: Klik Send








0 Response to "PENDAPATAN JUTAWAN: Langkah-langkah Wajib Selepas Upgrade Di VeMMA"

Post a Comment

Powered by Blogger